بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

نتیجه دیدار چلسی و منچسترسیتی+ ویدئو گل| کامبک بزرگ توخل در پایان فصل

  • کد خبر: ۶۸۸۶۹
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۹
نتیجه دیدار چلسی و منچسترسیتی+ ویدئو گل| کامبک بزرگ توخل در پایان فصل
چلسی موفق شد با غلبه بر منچسترسیتی به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال چلسی موفق شد با تک گل کای هاورتز، ستاره جوان آلمانی خود با غلبه بر منچسترسیتی به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

در این دیدار که ابتدا قرار بود به میزبانی استانبول برگزار شود، اما به واسطه کرونا به پورتو منتقل شد، چلسی با ترکیب مندی، رودیگر، جورجینیو، سیلوا، کانته، ورنر، مونت، چیلول، جیمز، ازپیلیکوئتا و هاورتز وارد زمین شد و در آن سو با تصمیم پپ گواردیولا، منچسترسیتی با ترکیب ادرسون، واکر، دیاز، استونز، استرلینگ، گوندگان، زینچنکو، دیبروین، سیلوا، محرز و فودن به میدان رفت.

به این ترتیب طلسم قهرمان نشدن منچسترسیتی در لیگ قهرمانان پابرجا ماند و چلسی موفق شد برای دومین بار در ده سال اخیر، طعم شیرین قهرمانی در این تورنمنت بزرگ را بچشد.

توخل فصل قبل هم به فینال این رقابت‌ها رسیده‌بود، اما در فینال به همراه پاریس سنت ژرمن مغلوب بایرن مونیخ و هانس فلیک شده بود.

آخرین قهرمانی گواردیولا در لیگ قهرمانان نیز به دوران حضور در بارسا برمی‌گردد. او به همراه کاتالان‌ها دو بار توانست این جام را تصاحب کند. هر دو پیروزی پپ در برابر الکس فرگوسن رقم خورد.

ویدئو گل کای هاورتز به منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->